marți, 3 ianuarie 2012

2012

Pentru ca e la moda sau nu neaparat, poate pentru ca e necesar, ne am facut cu totii o lista cu ceva rezolutii pentru anul care tocmai a inceput. Se zice ca asa cum incepi anul, asa va fi tot anul pe care il ai in fata. Ei eu sper sa nu fie asa...Revelionul a fost unul ratat din punct de vedere al distractiei, dar culmea m am simtit foarte bine. A fost un revelion plin de revelatii si rezolutii. Am avut curaj sa mi recunosc mie multe chestii pe care trebuia sa le realizez de mult, pe care le stiam dar ma minteam singura in continuare ca e bine asa rau cum este. Nu, nu e bine si trebuie facute multe schimbari. Si anul 2012 va fi cu siguranta un an al schimbarilor radicale. Pentru ca nu se poate altfel, pentru ca nu vreau sa ajung la 25 de ani degeaba. 2011 a fost un an greu cu multe incercari, cu multe realizari, cu multe dezamagiri, a fost un an plin din toate punctele de vedere in care zic eu am evoluat mult...Mai e mult de munca, dar sunt foarte increzatoare in mine si n fortele proprii proaspat capatate, pentru ca mi sunt datoare sa mi ofer fix ceea ce mi doresc si nimic mai putin, pentru ca am cativa oameni minutati alaturi, pentru ca trebuie sa scap de restul oamenilor care nu merita sa stea pe langa mine mai mult decat le permit eu, pentru ca vreau sa fac ceva bun din viata mea, pentru ca..., pentru ca..., etc. zic Bine ai venit 2012, sper sa fii in ton cu mine si sa ma ajuti sa realizez tot ce mi am propus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu