joi, 16 februarie 2012

Can once in a lifetime happen twice?

Imi place sa cred ca da. Imi place sa cred ca EA va aparea din nou in aceeasi forma, ca va genera aceleasi sentimente, aceleasi trairi, aceleasi dorinte....Ba nu...Vreau mai mult de la EA de data asta, vreau sa ma faca fericita deplin, vreau sa ma accepte asa cum sunt. Oricum e mai usor acum pentru ca mi am schimbat total viziunea despre ce inseamna EA de fapt, despre ce trebuie sa-i oferi si ce trebui sa i dai inapoi. Lucrurile ar trebui sa fie mult mai simple, trebuie doar sa apara. Eu ii promit ca n am s o dezamagesc si am sa ma ridic la inaltimea asteptarilor, promit ca n am sa i mai da cu piciorul, promit ca am sa lupt si am sa o cresc incontinuu ca pe un copil si cel mai important promit ca am sa mi ofer MIE si nu EI tot ce si doreste, pentru ca atunci sunt sigura ca va fi si EA va lua forma care trebuie. Si i mai promit, oriunde ar fi acum ca o sa am rabdare pana o sa apara, ca n am s o fortez si n am sa trag cu dintii, ca ma voi comporta exemplar si va primi de la mine fix atat cat trebuie. Dar va trebui sa faca un compromis. S-o accepte pe EA cea veche care sa incapataneaza sa nu plece si care se tine cu dintii de un locusor pe care promit ca l voi izola pe cat se poate de bine si sper sa nu i simta prezenta niciodata.

Deci draga TU oricand te hotarasti sa apari si sa mi dai viata peste cap din nou sa stii ca nu sunt pregatita si nici nu stiu daca am cum sa ma pregatesc, dar promit ca te voi primi cu bratele deschise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu