duminică, 6 noiembrie 2011

Liniste

Azi sunt linistita sufleteste...desi in ultima vreme am auzit multe lucruri  care m au dat peste cap, azi sunt mandra de mine pentru ca am fost suficient de puternica si de echilibrata incat sa accept totul asa cum este si sa nu mai incerc sa schimb nimic..pentru ca nu are rost...pentru ca sunt linistita...pentru ca stiu ce e mai bine pentru mine..pentru ca azi poate pentru prima data ratiunea a reusit sa invinga sentimentele in totalitate...stiu ca nu e ceva constant si care sa dureze, poate maine dimineata voi avea cu totul alta viziune, dar azi....azi am fost femeia puternica care sustin ca sunt de ceva timp...azi am avut curajul sa recunosc si sa mi recunosc chestii de care imi era foarte frica si sa ma gandesc...Azi poate reusesc sa dorm linistita :)

L.P. : Ei se pare ca n am dormit linistita..Iau mi au fost invadate visele, iar m am trezit ciufuta...dar asta e...incerc sa mentin starea de liniste macar, desi sunt cam sceptica :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu